paprykarz1983 prowadzi tutaj blog rowerowy

• Temperatura -1.0°C
  • Sprzęt Kross Grand Energy
Środa, 28 grudnia 2016 | dodano: 28.12.2016

Strasznie dawno nie jeździłem, już ponad tydzień. Dziś dopiero przed 22 miałem czas na jazdę. Miała być jazda wczoraj z okazji urodzin, ale póki dzieci poszły spać to rozpadał się deszcz i nic z tego nie wyszło. Dziś pogoda lepsza. Troszkę przymroziło i nawet kurtka na plecach była czysta. Miałem motywację, żeby zrobić ponad 100km w grudniu, brakowało mi koło 10 i udało się :) Śmieszne ilości, większość ludzi z bikestats, dziennie tyle robiło w grudniu, ale cóż ja się ze 100 miesięcznie cieszę :) Nie wiem czy jeszcze w grudniu pojeżdżę, do pracy nie jeżdżę w tym tygodniu rowerem, ze względu na inwentaryzację. Po południu nie ma czasu, a w nocy to już m się pewnie nie będzie chciało. Może w sobotę. A dziś widziałem rekordowo dużo choinek - aż 6 :) Ale w Hajnówce będzie ich jeszcze więcej - im bliżej prawosławnych świąt Bożego Narodzenia, które będą 7 stycznia. Wtedy katolicy jeszcze nie sprzątną swoich, a prawosławni ustawią i będzie podwójnie :) Niżej zdjęcie choinki z ronda koło Orlenu i mapka: